petersonsofie.blogg.se

Idag tisdag, imorrn onsdag (?) hah och då har jag första delen av gillinge :p det ska bli sådär, är inte så taggad på att sitta i en sal i ca 4 timmar och lyssna på hur droger,trötthet och alkohol påverkar kroppen när man kör bil. Det är tydligen ett moment man måste göra, så ja varför inte. Inte mina pengar & det är ett steg närmare körkortet, wihooo! :D Så vill också påpeka att min kära vän yojjo har smittat mig med din jewla förkylning :p. Men på torsdag, då blir det att åka till gillinge och åka halkbana, yes! Hoppas man bara blir lite frisk, inte kul och sitta och köra när man är sjuk.. Så sön,mån och idag har det blivit till att jag har legat på soffan och degat. Har ingen ork till något annat, men nu känner jag mig lite piggare (lovar att det är bara för stunden). och vill hitta på något. Har inte varit utanför dörren på 3 dagar. hah! Den underbara Jenny smsade och kollade va jag gjorde, så nu ska jag ut och träffa henne ett tag ;). hörs sen eller imorrn efter riskettan! puss


Permalink Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: jo'

lycka till :P och sorry för smittan (A)

Postat av: Jenny

Du e la go du, love <33


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback