tjena polarn!

Gårdagen var jag i skolan, tråk! Man blir iaf inte klokare av att hålla på med ett reningsverk, iaf inte jag. Efter skolan tog jag repan och simon oss upp till friskis och köpte all träningskort, eller jag och repan gjorde det simon skulle gymma. Min snälla mamma hämtade mig där efter sen blev resan hem, plockade ihop lite saker till min äckligt bortskämda lillebror och åkte till stallet med dom. Nu till och träna, nu är det verkligen i sluttampen. Som tur är blev curt helt återställd! yes, han är en klippa! Gick super när jag tränade. Nu känns det verkligen som jag har fattat hur man rider och inte bara åker med på hennes hästar. Mina kusinbarn va i stallet oxå med min faster, tindra världens sötaste unge! Samuel och min lillebror är sjukt lika när dom är små. Mini gurkan & stor gurkan! haha så söta..
Idag till stallet efter skolan, skriver sen.. puss


Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback