just dance

En liten uppdatering, har inte bloggat på nån dag nu. Har varit väldigt mycket på sistonde, gillinge, riskettan, sjuk & plugga på körkortet! nu i slut ändan så ångrar jag mig väldigt mycket att det är så nära nu till körkortet. det är bara att göra om det om det inte går första gången :) svårare än så är det inte! haha, så i onsdags var jag på riskettan, inget nytt som sas nästan men det va väldigt intressant, igår torsdags var jag på gillinge! oj oj, ge mig pengar så ska jag göra om det, det va hur kul som hellst! Jag va jätte nervös när jag satte mig på bussen och va på väg dit, och sen när jag skulle betala, oj huh (?) tur att kortet till slut fungerade. Första 3 gångerna fungerade det inte men sista! huh. haha jag va jätte nervös. Inne i bilen va det fullt ös hela tiden ;), jag är stolt över mig själv, jag va en av dom bästa! WOW! det va bah jag och 2 till som klarade ena banan. och det va killar :p så jag känner mig rätt grym! efter gillinge hem till älsklingen och byta om och sen slappa framför tv;en. På kvällen cyklade jag ner på stan för att träffa yojjo och jenny, dom två bruttorna satt i parken och åt pizza. Det såg inte lite gott ut, tur att jag hade ätit innan då :p där satt vi ett tag och pratade om allt! Sen va det time att börja gå mot tingshuset för att möta jalle och andré. där blev det att man stog och pratade med herrarna ett tag, sen kom skogis till oss då ville herrerna åka hem till jalle. så jag jenny och yojjo stannde kvar ute, gick en promenad på stan och skyltshoppade :), riktigt trevligt! mycket skit snack blev det, men det är riktigt skönt att prata ut sig ibland.. ja det va min torsdags kväll!

Idag fredag, vaknade med en riktig hostattack :(, inte det roligaste sättet att vakna på.. kollade på klockan och insåg att det va mitt i natten. somnade om, vaknade en gång till (?) av att jontes pappa åkte till jobbet (hatar att vara sjuk, är så lätt väckt!!) vände och vred mig och tillslut somnade jag om. Men den här gången vaknade jag av panik, något lät och vibrera under mig :o,  vafan? jonte vaknade snabbt och puttade på mig. Aha, det va bara hans mobilalarm, jag spelade på telefonen igår kväll när jag skulle sova. Älsklingen gick upp, yes! äntligen en hel säng för mig själv. somnade inte om, gick upp eller sprang upp efter ett tag för jag höll på att kissa på mig. jag är en sån person att när jag väl har kissat på morgonen, då kan inte jag somna om. så då va det bara att sätta sig i soffan och börja glo på tv :) jag visste att jonte hade nationella i svenska så han kunde jag inte terra, så där låg jag uttråkad och trött.. älsklingen kom hem efter nationella, så då åkte vi och handla något att äta. för mig blev det bakad potatis med skagenröra och för hans del blev det tacos.. efter vi hade ätit sa vi att vi skulle ut och gå med hundarna, det blev ingen långpromenad men skön! vilket härligt väder. så nu har ni fått lite informations ;). puss

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback