riskettan

hua, nu är riskettan klar. vet inte om den verkligen va värd så mycket pengar på det där lilla man pratade om. inget va ju direkt nytt, nästan allt hade man en aning om iaf. menmen, nu är det klart. och om jag blir av med körkortet vet ja fan inte om jag tänker ta om det. nej usch, så ska jag inte tänka nu. imorrn är det gillinge som gäller! bara jag blir lite friskare under natten, inte så roligt att sitta där med feber och hosta :p blir väl till att kurera sig riktigt ordentligt ikväll.. om jag ska vara rikigt ärlig, så är jag jätte nervös inför imorrn, vet inte varför. massa tankar bara flyger omkring "tänk om jag får kärringstopp?!", "jag kommer köra fel", haha. ska kila, ska hjälpa älsklingen med maten! puss 


Permalink Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: victoria

Lycka till gumman :)<3

Postat av: Johanna

lovar kommer gå jätte bra håller tummarna för dig ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback