17/07-09

Igår blev det inte alls som planerna hade planerats.. Det var jag, mange och yojjo som gick ut. Vi hade sagt att vi skulle på G men det slutade med att vi satt på trädgården! Haha, inte gjorde mig något men ja. Där börjades med att vi beställde en varsin cider och sen gick det utför. Jag har inte druckit så mycket på så kort tid någongång. Kul vart det iaf och det är väl det som är huvudsaken? När krogen stängde var vi påväg hem för att sova, nej nej det fick vi inte. Vi skulle möta upp några som skulle köra mange till en kompis som han skulle sova hos. Det var planerat att jag skulle sova hos min underbara, det blev inte så nej. Jag hamnade hemma hos mig ist, så upp tidigt för mange skulle ha bilen så han kom til jobbet. Så just nu sitter jag bara här och tänker ut något att hitta på idag, tror jag inte kommer någonvart. Alla ligger och sover eller jobbar! Inget kan planeras här inte.. Om jag själv får välja, så blir det en lugn kväll, men sånt där kan ändras från timme till timme. Haha! Nu ska det duschas :p, hare! puss

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback