American car show!

Igår som sagt var det fart fyllt här i Norrtälje. Massvis med americanska bilar och fylla! Nytt för i år var det burn out tävling, trodde det skulle vara mycket mer bilar med i tävlingen än var det va. Självklart hade jag min hund med mig, och som sagt hon verkligen ÄLSKAR när bilar sladdar,burnar ja you name it! I år var det inte så jätte speciella bilar i utställningen. Menmen, det är ändå roligt att gå att kolla. Senare på kvällen blev det lite crusing, så där stog man och kollade ett par timmar, haha det kändes lite patetiskt för jag lovar att det var samma bilar som åkte runt och runt. Det var samma bilar som burnade hela tiden, efter ett tag blev det inge roligt längre bara kallt. Min kära hund var den som mest hade roligast under hela dagen skulle jag tro! Under kvällen/nattens gång blev det att dra några cider och öl så medans min underbara och A var nyktra hela kvällen! Egentligen hände det inte så mycket speciellt under kvällen, men roligt hade vi iaf! Bilder togs det, men har inte tid att lägga upp nu. ses puss



Min underbara, och min knäpp hund :)

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback