ändring?

Igår tror jag att det va när jag och jonte satt och pratade om allt möjligt, så klämmer jag ut mig att jag vill klippa mig. Han dirket, ja det tycker jag verkligen, jag såg en tjej med en as häftig frisyr som jag tycker du ska ha iaf något liknande. Ni som känner mig vet att jag inte är rädd för nya frisyrer, eller nått sånt! Det enda jag får ur mig "äsch, det växer ut!" Jag funderar starkt på att hitta en cool frisyr som jag ska klippa, hellst så det verkligen syns att man har gjort något och sen färgar jag det mörkt. Har planer på att ha svart/brunt med svart/lila underhår i min lugg, hur coolt skulle inte det vara (a)?

Vaknade för ca 35min sen av jag hade panik! Visste inte alls vad klockan va, snabbt upp i sängen och kollade. Hua, den va bara 1. Eller bara och bara kan man inte säga, jag har endel saker att göra idag. Kollar på min mobil lite fort, ja där var det hets på högsta nivå, missade samtal och nya meddelanden. Får se vad älskligen ville. OCH JUSTE, idag är det 16månader för oss, det ska firas med bio<3 ( : efter bion kan man nästan säga redan nu att vi ska mysa! nej nu, måste jag fixa mig, har endel att stå i idag. puss

Permalink Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Din bästa jenny

Färga håret rosa!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback