Fröken Fräken

Känner mig jätte duktig, har precis varit ute med hundarna och innan det lagade jag värsta brak frukost/lunchen. Ja som jag skrev i förra inlägget! När jag skulle gå ut med hundarna hade jag en klump i magen, jag har aldrig varit ute med båda hundarna själv :o tur så gick det bra, mötte ingen hund eller så ( : så nu blir det städa undan lite och bara vänta in min älskling. Får se vad han har för bus han har hittat på att göra idag då.
Och för övrigt, så imorrn är det den 22 juli, ja det menas med att det är 16månader mellan mig och min älskling! Det ska firas med bio, Ice Age 3. Det var bara det jag hade att säga! puss



Min kärlek till dig är sjuktstor! Allt handlar om dig. Det är dig jag vill ha,utan dig skiter sig allt.

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback