Haaaaaaallå!

Igår efter maten och allt begav jag och min underbara till Anton,Emma & Guran för att hitta på något! Haha, ja man möter Anton och Guran på Elgigantens parkering och ser att lilla Anton har knappt någe hår på skallen längre ;o :p haha, den skojjar'n! Upp till rummet, där man möter Emma som pressar Wow -.-, så henne fick man inte ur så mycket i början men det släppte efter ett tag, WOHO! Jag ruttnade efter en timme eller två! Då begav vi oss till statoil, tro inte att vi åkte bil! nejnej, vi cyklade! Det va i en klass försig! Anton, ja han skulle promt inte cykla själv, så han fick skjuts av Jonte.
Olyckan var nästan framme igår ;o ja ni som känner mig vet att jag abslout inte kan cykla, absolut inte på somrarna! Va jag vet så när jag cyklar och gör illa mig är jag tvungen att gå på kryckor några veckor -.-. Men den här gånger var det bara cykeln som fick stryk! HAHA!

Idag blir det till att städa och åter städa! Efter det ja, då var det prat om att vi skulle bada i min underbaras pool! (ja, nu är det så att både han och jag har en pool ;>) Eller så blir det bara att ta det lungt, för dårarna själva lär ju ligga och sova hela dagen! Med tanke på att vi va ute ganska sent & dom skulle hem och spela igen! haha, nej nu måste jag äta frukost. Bilder finns från igår, dom kommer upp inom en tid! puss

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback