I´m back...

eller rättare sagt jonte är äntligen tillbaka. I söndags kom han hem ifrån sonisphere, inte så sliten som jag trodde att han skulle vara. Tur för mig kanske(?) att han inte var helt död, så han inte kommer hem och sen slocknar. Det gjorde han inte, han ville inte släppa mig ur sin famn. Trodde jag var hur glad som hellst över att få se honom igen, huh jag hade fel! Han var gladare än mig ( : så söndagen spännderades med massa mys och sen sov. Igår (måndag) vaknade vi och skulle gå ut med hundarna, ingen ville gå ut! Hepp, då gick vi upp och lagade frukost/lunch. Nu helt plötsligt ville hundarna gå ut, så det var bara att sätta på sig skorna och börja gå! När vi är ute med hundarna frågar älsklingen och vi skulle ut och plocka blåbär, dirket slänger jag ur mig "JAAA! vi kan göra en paj!", när vi kom hem med hundarna traskade vi upp i skogen och fick sisådär 1 KILO drygt.. Vi kände att det inte behövdes mer, som sagt det var perfect! Gjorde iordning pajen och gick sen ner och började plocka vinbär och rabarber, nu ska det bli saft! Huha, igår hann vi med riktigt mycket ( : Sen inväntades maten med att älsklingen fixade min blogg och skrev själv ett inlägg på sin egna blogg, efter maten blev det en till promenad men nu vart det bara ena hunden, då gick vi upp till affären och handlade lite godis och plutten skulle ha lite mat och så till jobbet. Woho, när vi kom hem hade jag helt glömt bort ?! VI HADE EN BLÅBÄRS PAJ KVAR HEMMA! Oj, det hade jag verkligen glömt bort, så nu upp och äta den! Hur god som hellst ;o.. Hela kvällen blev till att kolla på film och mysa. Vi stängde förövrigt av våra mobiler, så det blev bara han och jag! Filmen som vi kollade på var The Fast and The Furious Tokyodrift. Sjukt bra film! Nu måste jag kila, måste ut med hundarna! puss

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback