inget stoppar oss nu

tjenare, tjenare gott folk! vaknade av att J skulle gå till jobbet. jag bara hoppades på att pissvädret hade gått över, men icke sa nicke det hade de inte! så jag slöt ihop mina ögon igen och försökte somna om. trodde jag bara hade plundat till lite, men när jag vaknade såg jag att klockan va mycket mer än va den va när jag blundade lite :) haha! så nu försöker jag hitta på något roligt såmedans jag väntar på att E & c/o ska bli klara så dom kan hämta mig så ska vi soooooola :D ja inte utomhus, om ni inte fattade det ;). juste! nu har jag mitt nummer igen, men ja ingen mobil -.- ska försöka få tag på en som jag kan ha. men jag har samma gamla nummer som förut, ingen förändring på det iaf. jaja, nu är det dags att börja röra sig utåt kanske, hör sen! puss

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback