Jag älskar min pojkvän <3

Buhu :/, nu är min plutt och hans kära vänner påväg till Hultsfred! Åååh, va jag vill pussa på honom så det blir skavsår på läpparna. Han får en riktig omgång på söndag när han kommer hem, läpparna ska inte synas av alla sår han kommer få :) haha ! Jaja, idag blev det en tur till Åland med grabbarna och sen ja inget mer. Sitta här och ruttna kanske? Nejnej, jag och min kära syssling tänkte ut på krogen om ett tag, oj vad det var länge sen.. Oj, va jag längtar! Men mina minnen från krogen är hemska, så jag hoppas på att det blir en vändning idag! Så snart är det dags att göra sig i ordning! Hejsvejs! puss

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback