Man ska veta hur det ligger till först!

Ja nu ska ni absolut inte tro att jag/vi har varit duktiga och städat och grejjat! Nejnej, vi har inte gjort något av vi planerade att göra.. Han stack iväg med M och träffade A och sen åkte och åt, jag satt här hemma och glodde rakt fram i datan.. Inge roligt alls! Men va ska man göra då, har ingen lust med att städa själv! Ja och det vet min underbara om ;). Så imorrn, får vi båda hoppas på att vi städar och grejjar.. Kvällen kommer spenderas med dom knäppaste dårarna! Cykling & sen kanske grillning står på våran lista, oh juste! Sen får vi inte glömma bort vad dom två herrarna planerade igår, men det är inget man ska prata om. Så ja, nu har ni en aning om iaf vad jag/vi sysslar med idag oxå! Bilder från igår kväll och ikväll kommer upp inom sin tid :) Om det blir någe bilder ikväll, men det tror jag! puss


Ett kärt litet kort på min älskade hund, Tullamore

Permalink Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonym

gick det bra att städa?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback