Måndag!

Måndag idag och jag har inte gjort ett piss idag! Vaknade upp hemma hos mig för ovanlighetens skull med min underbara. Min mamma och Kenta höll som vanligt på med poolen, men nu kan man bada i den! Mamma och kenta kunde inte hålla sig så dom har redan prov badat, det var runt 22-23grader i poolen. Ja det är rätt okej! Nu är det upp till bevis av mig att jag ska bada i den där förbannade poolen, haha! Jag skulle ha jobbat idag, men det blev det inget av. Så det fick bli en sovmorgon för oss, in i huset och äta frukost och sen in till norrtälje. Väl där kommer A & G till oss och allmänt fular sig. Ja och nu ska jag och min underbara vidare till A & E :). så hare bra! puss

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback