Roll with the wind

Haha, självklart så försov vi oss idag, jonte hade endel att göra idag men icke så gick det idag. Får tas någon annan dag när både han och jag kommer upp i tid. Så idag har det bara varit slappa och åter slappa! Det blev en cykeltur för ett tag sen, vi blev hungriga så då var det bara att fixa sig och sätta sig på cykeln och cykla upp till Vickningen. Där vi träffade på Sara, hua va jag inte ville jobba där nu. När vi skulle beställa var det inte alls mycket folk. När vi hade fått våra hamburgare då kom det hur mycket folk som hellst som skulle beställa! Du är duktig du Sara <3! Idag så ska jag och älsklingen åka hem till mig och vi tänkte bosätta oss där under veckan. Ganska skönt att komma hem, bort från alla ett tag. Men lagom till helgen kommer vi in igen! Som planerna ser ut nu så verkar det inget nyktert här inte för oss i helgen. Juste, jag har vetat om det hela dagen igår, men glömde bara att skriva det GRATTIS GRATTIS i efterskott Jenny på födelsedagen! Ja så min dag lär inte bli mer drag än såhär. Kanske tar ett dopp ikväll hemma, vem vet ( : Bilder på det kommer iaf jag badar, nu måste jag kila! puss



Permalink Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: ewelina

haha ja, min lilla plutt :p

Postat av: Sara

Taaack <3 Vad gör man inte? :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback