Ser ut som en söndag

Nu är det måndag och verkligen ingenting att göra. Blev väckt av min mobil vibbrerade hej vilt, svarar och hör att det är älsklingen, blir lika glad när jag hör att det är han. Han är och jobbar, men det han ville säga att han inte behöver jobba, WOOOHO!!! För det var redan en kille som var där och hjälpte till utan att nån sorts chef tänkte på honom! Haha, snällt ( ; Så här sitter man, alldeles yrvaken och vet att endel saker kommer älsklingen vilja göra nu när han inte behöver jobba. Så jag får väl sitta och ladda upp tills han kommer hem, äta och sånt först och sen har jag lovat hans mamma att jag ska gå ut med hundarna, MEN det kan både han och jag göra. Han vet att jag inte tycker om att gå med båda, jag vet aldrig när man möter en annan hund och vad dom gör. Haha, låter som värsta mördar maskinerna, men det är dom inte.. Dom bara inte gillar andra hundar! Och det är väldigt mycket, om jag får säga min mening..

Från det, så måste jag kila nu och äta innan jag dör av hunger ( : over and out! puss

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback