sommar & sol, vart är den?

Hua, va trött man blir av allt bilåkande. fattar inte hur alla orkar sitta och köra hur mycket som hellst.. jag orkar knappt en timme typ -.- haha :) men det kanske är bara för jag är så ovan ^^, jaja. men nu börjar pusselbitarna falla på plats. snart har jag förhoppningsvis min eller en ny mobil i mina ägor! men först och främst vill jag ha min kort med alla mina vänner på, så jag slipper få tag på allas nummer, det är ju ändå några års kontakter ;).. oj, juste! jag har glömt att berättat en as bra och nice nyhet! :D mamma och kenta pratade mycket om att skaffa en pool för några år sen, ja vad tror ni är det som står på tomten när jag kommer hem ifrån power meet ;o, jo en stooooooooor pool som är fast grävd i marken! den är ungeför 25kvadratmeter ;), faaaaaan va det ska vara pool partyn här i sommar ;). hahah, nej nu ropar mamma att jag ska komma och göra henne sällskap på att kolla på michael jacksons begravning ;s haha! ja det är väl bara att göra det. skriver senare eller imorrn! puss

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback