städa!

Jahapp, idag blev man väckt av att jonte´s mamma knackade som en galning på dörren och ville säga att hon skulle åka till Waxholm. Somnade om gjorde vi och sen när vi vaknade igen så va båda hungriga men inget fanns hemma :/ när vi kollade om det fanns mat att göra ordning såg jonte att hand bok hade kommit, så då bestämde vi oss att hoppa på cyklarna och cykla och hämta ut den. Eller, jag fick göra det för smartskaftet hade ju glömt legget,bankkortet och busskortet hemma hos mig. När vi är påväg att hämta ut boken bestämmer vi oss att äta en pizza, så det blev det! Riktigt mysigt i det varma vädret. Hemma igen så tog vi tag i att verkligen städa idag, har slackat efter nu i några dagar. Men idag blev det verkligen av! Riktigt skönt att det blev av, min älskling åker till Småland imorrn :/ så det är väl skönt för honom att komma hem till ett städat hem. Ikväll hoppas jag på att vi ska grilla och bara prata massa struntprat! Sen vet man aldrig om det bara blir jag och min underbara eller om det blir några till, det återstå att se till kvällen.. nu måste jag kila och pussa på min underbara! puss

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback