Man ska ha turen på sin sida!

Allt som har varit är en dröm jämnfört med allt som har hänt nu :/.
Förlåt, inget jag vill att det ska hända igen. Mitt hjärta slår för dig, ingen annan! Det känns så fel, men ändå kan jag fortfarande inte lämna dig. Döda mig älskling! Det finns inte ord till så mycket jag älskar dig.

22mars-08, bästa dagen <3


Igår, ohyes va skönt det va att sola! Låg i solariumet och bara mös i värmen. Drömde mig bort till grekland igen, men inget solarium kan ju slå den värmen, haha. Efter blev jag och E hämtade av boysen, åkte land och rike runt kändes det som bara för att lämna någon och sen åka och äta. Vädret var ju verkligen inte på topp! Så kvar i bilen blev vi. Efter en stund med fram och tillbaka åkning, bestämde jag mig för att ringa min kära mor och kolla om hon kunde hämta mig. Snäll som hon är, åkte hon in till N bara för att hämta mig (hon hade precis kommit hem). Jag blir så glad varje gång jag åker in på våran infart nu! Våran pool står där och suktas. Men snart är det dags att ta ett dopp, igår stog vattentanken helt tom och allt vatten ligger i poolen, men ja självklart måste det i mer vatten -.- skyyyyyynda! jag vill bara snaart :p! Mamma fick ett tokryck (ja, som vanligt) så hon tyckte att vi skulle rensa alla mina saker jag hade kvar i mitt gamla rum! Ja men det va väl bara att börja -.- en heldel saker kan man bara säga.

Idag, blev jag väckt av världens bästa av att han skulle till jobbet! Massa pussandes blev det, sen vart det brottom till bilen för att åka. Somnade tillslut om, men efter några timmar hör jag något ljud lite längre bort. nej det va ju min mobil! ja jag har ju varit utan nu ett tag så är inte van typ :p det va ju min älskade som ringde och kollade om jag va vaken. Självklart säger ja, men det var jag absolut inte! haha. jag tror inte vi har gjort något speciellt sen vi firade 1år. Men nu ringde han och frågade om jag ville äta kina mat med honom, (han vet hur mycket jag älskar kinamat) ja självklart svarade jag! Det va bara det att jag skulle få åka in till sthlm och möta honom där. Nej det gör inget :) så nu är det på tiden att jag fixar mig och sen börjar röra mig innåt! Hare bra, puss

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback