Tänk på att skriva en bildtext så att även utomstående förstår bilden

Hallåhejhejsan! Idag är det söndag & det betyder att min underbara sitter just nu på bussen hem ifrån Hultsfred, Sonisphere. Såmedans han har varit/är på sonisphere har jag herjat med mina vänner, har även hittat tillbaka till en gammal vän. Shiit, va det var roligt att vara med en man inte har varit på flera år. Man är en helt annan person nu än va man va då, det var lungt ändå! 
I fredags, det var super kul! Det var sagt att det skulle bara vara jag och & danne som skulle ut, ja ja det slutade med att vi va ett gång på ca 10st. Det började på trädgården, vid 00:00 drog vi till teatern. MEN! innan sjöng vi för självaste Mange & Patrik aka ronken. Nämligen, dom fyllde år igår (lördag). Huh, ingen kö på teatern, in snabbt och beställa en cider. Där växte ett kaos fram efter nån timme efter vi hade kommit. Oj! Hoppsan, jag höll på att glömma att jag har faktiskt badat i våran pool nu! Fyfan, va det va skönt. Nej men då har jag badkrukor till vänner, som tycker det är svinkallt och huttrar! 26grader ;o, vart är det kallt någonstans? Nu tillbaka till det andra, efter teatern drog jag hem till min underbara och sov.
Igår, badade hemma, åt middag med min kära mamma, kenta och nicke, drog in till norrtälje efter och korkade upp hemma hos amanda! Satt där ett tag och drack, sen vart det utgång. Ingen av oss var så taggade på att dra ut, kändes typ som att vi tvingade oss själv :s. Drack inget med Amanda på krogen. Blev att vi gick in på ett ställe och sen ut. Träffade på självaste guran på stan, han hängde jag på! Hon skulle ändå möta någon och sen dra hem. Jag fortsatte med på krogen. Buhu, krogen stände och jag stog ute i regnet och inte kom någonstans. Ringer första bästa, yes! jag får åka med. En halvtimme senare ber jag dom åka till AD center, så jag kan köpa öl. WOHO! Det vart party i bilen, sen vart det hem till min underbara och sova!
Ja och nu sitter jag här och bara tat lungt, taggar upp till när Jonathan  kommer hem. Han sa i torsdags innan han åkte att vi skulle fortsätta dricka när han kommer hem, men det får vi verkligen se över om vi ska det eller inte, haha!
Skriver sen, puss

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback