Jag vill inte vara utan

Man kan väl säga att helgerna börjar ta rutin?! Enda sen jag kom hem ifrån västerås så har helgerna sett likadana ut.. Det börjar med att man inte vet vad man ska göra, men ändå slutar man på krogen och får gå hem till min älskling. Som i fredags, började vi lite lätt hemma hos michael. Ja, men sen slutade det på krogen. På krogen stötte man på lite folk som man umgicks med jätte mycket förra sommaren, ändå som man pratar med lite titt som tätt men inte umgås med. Den ena krogen stängde så var det bara vidare till nästa, WOHO när vi kommer fram ser vi kön -.-! Nej tack, så jag och älsklingen gick.. Kom inte så långt så var alla efter och försökte få oss in på den andra krogen som var öppen. Varken jag eller älskling var sugen på det, vi ville hem! Men det var bara ett problem ?! Han som vi skulle till, eller som vi hade våra saker, han va på krogen och inte hörde när vi ringde -.-... Efter ett tag så kom han ut springades med nyckeln. Äntligen kände jag, påväg till en säng ( : Haha, så kom vi till banken. Där var han med en av cyklarna som var våra (under kvällen iaf) det kommenterade vi oxå, det blev bara sura miner och tjaffs. Så jag och hon tog cykeln och började cykla iväg, han efter -.-! Efter ett tag fick jag ett sms; VÄND DIG OM, NUUU! Visst, slängde mig på jonte och började pussa på honom. För det var så att Han raggade på mig, det var inte lite heller. Jag väntade bara på att han skulle ta på mig. Nejnej, det kom inget sånt! Vi gick vidare, med Han efter oss ;o det var ju tydligen hans cykel som han hade tagit för ett tag sen sa Han. Det blev mer och mer tjaffs, alla började prata med större och större bokstäver och tillslut kom det, slaget! Men det var inte så hårt, efter ett slag kommer flera.. Ringer polisen, får till svar; ja vi kan tyvärr inte komma förns tidigast 20min. Oj, 20min! Michael sa som det var. Sen, ja polisen kom på plats kanske efter 5min!! Haha, dom plckade in Han i bilen och började prata med alla killar. Jag och Hon satt lite bakom allt, tycker inte om att lämna ut mina personuppgifter. Menmen, till slut gick jag fram till jonte och pratade, då ser vi hur Han hotar jonte i bilen. Jonte är inte bättre själv, så han gör likadant tillbaka medans han står och dansar vid bilen. Sen var det inte så mer där, förutom att vi sa till polisen att Han hotar oss i bilen, så polismannen slängde sig i baksätet och tog tag i honom riktigt hårt, haha där fick Han! Sen blev det en taxi upp till statoil, MAT haha :). Sen kom taxin igen, så åkte vi hem till michael. Blev lite små prat och sen bestämde vi oss för att gå hem och lägga oss. Ja det var min/våran fredagkväll..

Men igår, var det ja nästan lika som alla andra helger! Började med att gå hem till Nina och Thomas. Där det var full fart! Grabbarna grus ville gå ner på stan ganska tidigt, så jag,jonte, nina och sara bestämde oss att vi skulle stanna kvar ett tag till. Sen kom amanda upp och sa hej och umgicks med oss. Sen blev det utgång, men sara, nina och deras kompisar skulle till mobergs så jag och jonte gick på själva ner på stan. Älskling skulle köpa mat, där får vi höra att trädgårn är stängd! Jonte försöker ringa grabbarna, inge svar -.- han tror direkt att dom kan vara anledningen på att det är stängt, bråk! Haha, så han går före dit och kollar. Jag stannade vid posten och hälsade på lollan & c/o. Går vidare ner till trädgårn, det var inte stängt. Hinner inte mer än in så skulle jonte och jag gå. Köpte en korv i var och sen satte oss och väntade in alla. Sen bar det iväg hem till michael igen, där vi bara pratade lite och sen gick jag och älsklingen hem och sov. Sådär, det var min helg det! 
 
Men idag, blir det bara lungt ( : Ha´t bra! Juste måste bara kommentera det här, SARA DU ÄR BÄTTRE ÄN BÄST! puss

Permalink Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: ewelina

sv: haha ja, oj oj! :d

Postat av: Sara

<3 Love!!

Postat av: Janina

Mohahaha! Hon hade fullt upp med att supa sig själv under bordet! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback