kaos

Oh shit, vilken kväll igår! Det började med att precis efter bion ringer yojjo och kollar vad jag ska hitta på nu? ingen aning fick hon till svar. Hon tjatade att jag skulle komma ner till dom på krogen. Efter ett tag ringer Michael och säger att dom dricker och frågar om jag/vi vill vara med. Han fick samma svar som yojjo. Väl hemma hos jonte så pratar vi om vad vi ska göra, inget resultat! Jag börjar kolla runt vart alla skulle och med vilka. Yojjo va inte direkt med så suuuuuper roliga! Jag uteslöt henne än så länge. Började fixa mig och sen drog jag till michael och ante, jonte orkade inte följa med, senare sa han att han kanske skulle komma. Ante och michael drog vidare till nån, ja jonte självklart följde med dom dit och jag drog ner på stan till yojjo. Hua, så fort jag kom ner på stan blev jag itvingad att hjälpa lollan att dricka upp en öl! Jajamensan, det va bara att svepa det så man kom fortare ifrån ena och snabbare till det andra! Gick in på trädgår´n beställde en cider och tog ett bord. Precis när jag satte mig får jag ett sms av hjärtat att dom är påväg ner nu ( : sken upp som en sol när jag tänkte på att han kommer snart. Där satt vi ett tag senare blev det rullning emot teatern. Kön där var 1ut, 1in! WOHO! Men jag och lollan stannade bara för vi fick gratis inträde och en öl. Folket inne på teatern var inte på topp på min lista. Det va inte den roligaste kvällen ute, den dög. Egentligen hade jag lika gärna kunnat vara med babe ist. Efter teatern vart det att vi drog hem till michael och drack nån öl och fick MAT ( : Blomm som vanligt, ska grisa på fyllan! Bilder & Film finns. Klockan vart rätt mycket -.-, när jag och lollan kom hem var det bara ca 40min kvar till jonte skulle upp och jobba. Inte så populärt kan jag lova! Jag har bett så mycket om ursäkt, det ska inte hända igen älskling!

Idag händer det inte så mycket för min del, har varit ute med hjärtats hundar, ska snart hoppa in i duschen och sen äta något! Sen när jonte kommer hem får man se vad som händer. puss

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback