Välkommen till verkligheten!

Igår hade jag planerat att gå ut en stund med mina vänner, till början hade vi skit kul! Det startade på trädgården efter ett tag drog vi upp till Saga för Danne skulle självklart ha sina öl. Satt där ett tag, sen bar det emot teatern.. Ingen kö :o, hallå?! Vad va det här.. Menmen, det är väl bara bra för oss ( : väl där inne beställde jag och yojjo dubbelt upp på en gång, det är inte lätt när man är kort och inte kan beställa när man vill. Tog plats i en av sofforna, sen var det bara dricka av! Vi hade inte varit där inne länge när jag känner att min mobil vibbrerade men tänkte inte mer på det. Shit, tänkte jag! Kan den personen som ringer sluta ringa hela tiden, nu var jag tvungen att kolla. Oh, det var bara min lillebror, han har en tendens att ringa när jag är ute så jag tänker inte mer på det. När vi var ute och tog lite luft ringer han igen. Jag svarade, då säger han på engång "tack för att du svarar, jag sitter på akuten och har blivit knivskuren!" Snabbt kom tårarna ner rinnandes på kinden och jag fick panik. Danne springer in och hämtar yojjo! Sen bar det av till akuten, med telefonen i högsta hugg och ringer älsklingen. Han hör inte så mycket till en början, jag bara grinar och grinar. Han bad mig ta det lungt och sen förklarade jag vad som hade hänt. När jag, danne och yojjo kom till akuten så var han redan där. Precis efter jag hade ringt jonte, tog jag upp telefonen och ringde Anton och Emma. Lovar att dom var på akuten på 2min ;o så söta och snälla så! Hoppas lillebror ser nu vilka som är riktiga vänner och inte! Vilka han ska umgås med eller inte! På akuten fick han sy 2 stygn, okej det är inte mycket. Men det är saken, att någon kommer och drar fram kniven och snittar honom på armen. Jaja, nu hoppas jag verkligen inte att han vistas här i norrtälje!
Orkar inte skriva mer om det här, skriver mer senare om kvällen. Bilder finns från teatern. puss

Permalink Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: victoria ♥

vilka jävla idioter de finns :S!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback