vi ser det snöar (läs regnar)

vaknade och va hur pigg som hellst, men va är det man ser när man tittar ut! jo regn -.- ja det va inte så upp piggande. lägger mig ner igen i sängen och hoppas på att det skulle vara finare väder ute när jag kollade ut igen. nej men va är det då, jo ännu mer oväder! åååååh.. ont i näsan och halsen har jag så jag nästan kan börja gråta också.. men det i näsan har jag haft snart i 1 vecka :/ och ingen vet vad det är. ont gör det iaf! mobilproblemet är snart löst hoppas jag på något sätt.. om jag inte får tillbaka den, eller nån hittar den så hoppas jag att jag får pengar för den av vårat försäkringsbolag. men det återstå att se. ahjo, nu måste jag försöka hitta på något att göra, man kan inte bara sitta här och inte göra ett dugg! det blir man inte smartare på. så nu ska jag fixa mig och dra nånstans ;)! haha, puss

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback