-.-

Oh lala, dagen i sig idag har vart lite si så där. men vafan, det går över! börjar undra snart vem jag egentligen är? vissa stunder vet jag inte ens själv vem jag egentligen är, och ibland är jag mitt vanliga jag! sånna stunder får väl kanske alla nån gång ;s?!


 oj va det är helt sjukt hur mycket jag vill ha tillbaka det som jag hade förut, men jag vet själv att ingen kommer må bra av det.. jag vet inte ens själv varför, men så är det?! pokerface, är min bästa vänn just nu och de har det vart ett tag. mår så dåligt över att det blev just såhär! hur mycket jag än vill släppa det här, så kan jag inte.. har tusen och åter tusen frågor som jag vill få besvarade, men frågorna får förmodligen bli obesvarade!



Oh yes! imorrn eller om några timmar ska man fira midsommar med min kära mamma smörgåstårtan står redo att ätas upp för fulla muggar, eller kanske till och med tallrikar, haha! efter mitt firande med dom sticker jag tillsammans med mina kära vänner och firar lite tillsammans med dom. det lär bli skojj (: skönt att få lite ledigt, har jobbat full gas hela veckan nu.. rätt så sliten känner man sig. det är bara att hoppa på det nästa vecka igen! pengarna rullar in iaf.
nej men oj, nu är det dags för lilla sofie att lägga sig och sova. hejsvejs!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback