fuck my world

shit, oj va allt vänder på engång. allt va bra för nån dag sen, nu på några sekunder rasade det. känns ungefär som en kniv stack rätt in i mig och vred några varv.. men det är bara att ställa sig upp och fortsätta igen på sina egna ben. synd bara att man är så blödig, så man inte vill fortsätta själv, det går verkligen inte! har försökt nu, icke sa nicke..

oj, kan inte sitta här och tycka synd om mig själv. det mår man inte bättre av, men det är så skönt ibland att få skriva av sig lite då och då. kollade igenom mina gamla papper som jag har skrivit, kan ju säga att jag va grymt mycket gladare då än vad jag är nu.. tycka synd om sig själv hinner man inte med. haha, oj måste sova! ska upp och jobba snart, puss

Permalink Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: ewelina

<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback