full som en coca cola!

hua, så nu va dagen slut.. dags att gå på kvällen nu också.. jobbet idag gick bra, höll på att försova mig bara. men det va lungt! min kära mamma ringde och väckte mig. sätta sig på en buss in till stan och möta upp M. fan, va öckligt det va me alla sopor! hur mycket öl och skit i varenda sopsäck! inga handskar hade man heller -.- så imorrn blir det att åka och ta ut nya kläder till mig på team work, och ett par handskar!! så man slipper all jävla äcklig öl på händerna.. haha så nu sitter jag här med E och väntar på grabbarna grus som ska bara mecka lite me bilen.. ah jo det vet jag hur det brukar gå :p så nu sitter vi här som fån och bara väntar -.- ... nej men nu ska jag gå och byta om till vanliga kläder, orkar inte gå runt i jobbar kläderna längre. blir så ut kollad då. haha, hare bra! puss

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback