god morgon sverige!

Imorse blev jag väckt av en alldeles underbar människa var tvungen att åka till jobbet. det var inga problem att somna om igen, efter nån timme sådär blev jag väckt av min mobil ringer, kollar på mobilen och ser att det är han igen som vill mig något. svarar så glatt och frågar va han vill. ja då va det bara att gå upp och kolla posten, men ingen post hade kommit, kändes surt att gå upp då. men vad gör man inte för en sån underbar människa som honom :$ ?

igår 24 juni, oj så glad och pirrig i magen har jag nog aldrig varit. så nu älskling, nu är det du och jag, och ingen kommer få ta dig ifrån mig.


jag älskar dig plutten!

Permalink Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: ewelina

Har det löst sig? Fan va glad jag blir för din skull :) <3

Postat av: sofie

vi ska försöka igen :) <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback