long time!

hej hoppsan! nu är jag hem kommen från grekaland. okej, kom hem förra veckan, mycket att göra precis där efter jag inte har bloggat! i grekland var det hur skönt och fint som hellst, lite för varmt vissa dagar :p men det stog man ut med kan man ju lungt säga. En dag bestämde jag mig för att jag skulle testa bläckfisk! "fyfan va häftigt tänkte jag!" men när den väl in kunde jag inte ens se på den, usch det va så äckligt! Det va så äckligt så jag fick tårar och vart helt tokig, jag hade tänkt mig små bläckfisk bitar, men va får jag ? jo dom där tentacklerna me sugpropparna på ;o lagom äckligt! och det va förrätten sen till slut kom varmrätten in, då blev det bara värre! första tuggan vattnades bara i munnen, jag fick upp en bild av att det va bläckfisken ;s haha, jaja så är det ;) bilder ifrån grekland kommer, det lovar jag!
bilder säger mer än tusen ord, så ni får kolla på bilderna! hej så länge! puss

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback