ding ding

klockan är just nu 01:01 när jag börjar och skriva på min kära blogg! Tänker tillbaka med ett leende på läpparna, den bästa helgen på länge!


Härligt väder ute, nej tack! vart är sommarvärmen lix? jag hade hoppats på att solen skulle steka på en nu när det äntligen har blivit sommarlov, men det väder vi får är regn, rusk och bara massa blåst! Ja så ungefär va vädret idag, men det stoppade inte mig att hitta på något. idag blev det till att åka in till N och bara mysa framför datan med dom. Innan var det D som gällde och åka runt. jag va nöjd med va vi än gjorde, min dag va ju räddad! så sen åkte J, A & A och köpte en bil till A! En riktig pärla :p.. haha, jaja slut på det nu! ja nu sitter jag här i min säng och ska försöka sova hade jag tänkt. ska upp och jobba imorrn! hare bra. puss

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback