Fredag!

Nu är allt över, studenten och skolan.. Det blev en fartfylld dag igår!

Dagen började med att jag blev väckt när jag sov som bäst och sen var det bara upp och hoppa så man hann med bussen till H och fira min kära syssling på hans student! Där vart det enhel del mat och dryck, vidare till systemet och handla det man behövde för dagen. Vidare i bilen i till N och gå på nästa student, i dörren där blev man mött av en full och glad A. Inne i huset fick man vara lite trevlig och hälsa på hela hans familj! Klockan blev enhel del så jag J & M åkte vidare hem till mig och firade min syster på hennes student! Hemma där vart det ännu mer mat och dryck. För stunden kändes det som man inte ville äta något mer på hela dagen. Menmen, det har ju ingen dött av iaf! Så nu blev det till att byta om och fixa sig för kvällen.. Nu vidare in till N och fortsätta in i dimman! Kvällen blev till dricka och bara umgås med mina kära vänner. Så min dag blev alldeles perfekt :)!

Och juste, du fick mig att le och tänka på något annat just för stunden.

Over and out :) !


Permalink Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonym

vem fick dig att le?

Postat av: Jonathan

Hittat en ny flamma redan?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback