just a little bit

Tjohej va tiden går snabbt! Idag är det söndag och imorrn börjar jag jobba! WOHO :)
Igår gick hela dagen till att umgås med mina underbara vänner och en liten extra person :p det blev till att åka lite bil, se på när J:s bakaxel rasade och lite däckskrik! Regnet slutade aldrig ösa ner så det blev till att hela kvällen åka lite bil.. När vi hämtade A så började tjatet med att jag skulle drick öl! Ja det va ju bara att sätta igång det, första ölen blev till att svepa! Och sen fick jag en till, den gick inte lika snabbt ner kan man ju säga, haha. Tiden rann iväg så nu va det dags att åka hem, där blev det inte till att sova. Inge trött tyvärr:p haha, men nu är det full fart igen!
Här sitter jag och E och väntar på att grabbarna grus ska komma hem ifrån M me A:s nya bil. Hare bra! puss

Permalink Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonym

mittemellaan.blogg.se

är de här tissetassel eller?

Postat av: Anonym

det antar jag att det är, har inte fått något riktigt svar på om det är de eller inte.. men jag tror det!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback