16 mars,

god morgon på er, alltså måndag idag. det kommer bli en lång vecka känns det som :(. Idag klockan 3 blir det dags att ute och åka med körskolan, sen raka vägen hem till jossan och skriva på ett papper. nu är det så att jag ska tävla den 5 april, har tyvärr ingen egen häst. Tur är väl det ;), nu kan jag åka till stallet när jag känner för det, annars är det en vardags syssla! Inget att klaga på, det är skönt. Hoppas jag inte kommer vara så nervös, brukar bli det. Men nu har jag en annan anledning att vara det, min lillebror ska oxå tävla ;o :)!! Vi ska tävla samma häst, och han ska tävla den snabbaste klassen och jag tar stil klasserna, yeah! Nu vart det ett tag sen jag red, men vafan det är 3veckor till tävlingen, det ska jag klara mig på! Hästen jag ska tävla är king, han är bäst! Är inte så orolig :p det ska bara vara roligt. En bra erfarenhet.
dags att göra sig i ordning, klockan tickar! puss



Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback