Bye bye beautiful

Du är inte vacker utan full av skit! Ju mer man tänker på det kommer det fram mer saker som man inte tänkte på just då. Ja kärleken är blind! Tack storesyster jossan, dig och jonathan är dom jag kan prata ut om det här. 



Gårdagen blev till att åka ut till H och vara där, tur som vi hade så kom allt folk precis samtidigt när vi kom. Alla va lagom dragna så det va bara in och fortsätta. Inget ovanligt när man kommer in, grupperingar ;o! ser hur det finns en gång emellan borden. Kvällen började och slutade bra, grattis grattis på dig igen H :).
Dagen idag blir till att kolla vad som händer, jag har ingen aning. Just nu känner jag bara för att sitta här, men dom som känner mig vet att det inte kommer bli så ;). Funderar att åka till stallet nu, eller om jag inte åker lite senare. Får se.. ska fortsätta min tripp på internet nu, ska nog kolla något till min älskling när han inte är hemma. puss


Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback