&

Ååååh, här sitter man med snöstorm & förbannat kallt! Och det blir inte bättre av att man sitter och kollar på utomlands resor, man blir bara så besviken på sig själv att man inte kan åka nu, ja NU! haha..
Planerna är väl att jag och min älskade plutt ska åka någonstans detta år, men det enda som stoppar, det är pengar.. Pengar hit, pengar dit, när kan man hitta på saker utan att det ska kosta hur mycket som hellst :o? Skulle vara ganska skönt och åka till canaria öarna, har aldrig varit där. Har hört att det är fint där.
Bortskämd(?) som jag är, så ska jag åka utomlands med hela familjen i maj, hejdå sverige hej grekland! puss




                                                                          

Permalink Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: victoria

visst de är fint och så på canaria öarna men de är så stört dyrt där nere :/ jag ska sattsa på thailand där lever man vääldigt billigt :)

Postat av: sofie

Jo det vet jag, men jag vill ändå dit:D Och det är sant, men resan ner är inte så billig :p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback