I made it!

Oh shit, kom och tänka på det nu :o det är faktiskt fredag den 13 idag oxå :p haha. Hur kan det vara möjligt, att det ska vara 2 oturs fredagar på detta år. Idag var det min sista dag på praktiken, så skönt! Dagens jobb var inte så jobbigt, åkte mest runt och kollade om det fanns något och göra, det fanns det inte! Så dags för mig och pappa att hoppa in i lastbilen och full fart till norrtälje fängelset :) väl där fick vi lämna in våra mobilen och sen fortsätta färden in och hämta några körplåtar. Usch, det kändes lite otäckt att vara där inne när man vet att det sitter en heldel kriminella där + att det är ett av sveriges värsta staffade fångar där :p Ikväll blir det tacos och massa mys med tjejerna, mys! Nej nu är det dags för mig att göra mig i ordning. hörs senare! puss

 saknar tiden med dig pluttan, <3


Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback