monday..

bästa dagen idag! skolan började med en fika för alla elev ambassadörer & självklart så är man där. När mötet var slut gick jag och pratade med Uffe, om hur det blir med att jag ska byta inriktning & klass. Så nu blir det av, fredag är den sista dagen i målarklassen, wihoo! efter skolan blev det av till körskolan och där gick det super! Hon sa att jag kanske inte behöver alla lektioner som är bokade, yes! Så nu är det bara dags att orka plugga lite teori -.- , men det ska allt fixa sig. Så nu är det dags för mig och älsklingen att åka och hyra film. så hare bra! puss


Permalink Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonym

Till vilken inriktning ska du byta till:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback