somewhere over the rainbow

Nu så är min älskling på spinning, så duktigt gjort av dig! Jag känner mig så dålig när han är och tränar hela tiden och själv så sitter jag här och inte gör ett dugg. Idag iaf har vart i stallet efter skolan, ingen ridning här inte! Tur var väl det, blåste som fan! Erik´s hästar stog installade idag, ena hästen,stoet (tjej hästen) hon mådde inte riktigt bra. Tur som Erik har så är det 3 hästen han har som blir dålig. Usch, det är inge roligt. Men hon kommer bli bra, det är inte så farligt! Men Jossan går förbi stallkatten, den fanns där när hon flyttade in i stallet, hon hör att det inte är okej med honom. Fort ut i bussen och kollar om hon hade avmaskningsmedel. Ja det hade hon! Fort in och ge honom det, vi trodde att han hade lungmask. Men icke sa nicke, det hade han inte! Det va något annat, mellan andetagen var det någon sekund.. Så självklart ringer hon min kära pappa och frågar om han vet någon som kan avliva en katt snabbast möjligast. Han visste ingen.. Erik kommer in i stallet och säger att han kan göra det, fine! Snabbt upp på höskullen och hämta något man kunde göra ihop till ett koppel.. Tur vi hade så kom jonathan till stallet precis för att hämta mig, så han fick följa med och tabort katten. Ett skott, så va han uppe i katt himlen! Visst det kanske låter rått, men va ska man göra? När han skulle ha själv dött annars :(

Nu blir det dags att hoppa in i duschen och glömma allt dåliga från idag. puss


Permalink Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: jenniiiiiehehheheheh,ös.

fyfan,hatar sånt :/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback