jag har mer tålamod än va du har svåra ord

Jag vet inte vart jag ska ta vägen med all ilska och trötthet, har tröttnat helt på att höra att det löser sig och ja men det går att ordna eller vi kan höras om det.. Det funkar inte längre, snart är du inget i mina ögon! Jag kommer inte kunna bryta helt, om du inte ändrar din livsstil vet jag inte om jag orkar, vet inte om någon orkar! Öppna ögonen och kolla runt, vilka har du kvar? jag kan nästan räkna dom på 1 hand.. nej usch, jag är skit less... Det är pinsamt, väx upp och det är till båda! Jag har inte riktigt fattat hur ni människor har mage till dom sakerna ni gör, hur mycket sanning talar ni då.. Ni eller speciellt DU,ljug inte mig rätt upp i ansiktet!

Permalink Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: jenniiieh.ÖSARN!

??? ring mig:D

Postat av: ewelina

vem? ;O


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback