13:19

är klockan just nu, om 1 timme sitter jag i bilen påvåg till arlanda :), allt är fixat förutom musiken på ipoden, så nu sitter man här och laddar ner för fullt :p av med håret blev man också idag, nu är det precis lagom, inte ivägen och man kan sätta upp det i en toffs. Men det är inte en stor toffs då, hah! är så rädd att jag har missat att ta me något, menmen då är det bara att köpa i grekland, svårare än så är det inte.. jag lovar mig själv att jag inte ska få resfeber, "äsch" tänker man det kommer bli skönt att komma iväg ett tag. men när man väl är där, saknar man alla här hemma på något vis, borta bra men hemma bäst! det är så hur man en vrider på det ;) hua, nu måste jag tacka för mig den här veckan och halv nästa! bilder kommer, det lovar jag :D men hare bra och uppdatering kommer när jag är hemma igen. puss


Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback