2 veckor, bye bye!

Idag, tisdag den 5 maj är det exakt 2 veckor kvar till jag och min familj åker utomlands. fan så skönt det ska bli, bara mysa i solen. och idag är det 1 vecka kvar till jag sitter i bilen och kör upp... oh ja, det är så svinigt nervöst!

nästa vecka åker min klass och målarklassen till barnens ö, men som tur är kan inte jag följa me, har körning på måndagen, på tisdagen kör jag upp och på onsdagen har jag möte i skolan.. och då är det bara 1 dag kvar och det känns så onödigt att åka upp dit så har jag missat alla arbetsdagar och sen får jag vara me på slutet, nej heldre åker jag upp dit när jag går i 3;an me dom andra 2:orna. va gör det om jag missar en veckas praktik. nej har ingen dött av :).

Ojj, idag ska jag och min plutt åka och spinna, haha. fan va jag kommer dö på passet, det är ingen lek iaf :p haha. efter passet fyfan va skönt det är :)
men nu måste jag kila, puss


Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback