fullt ös medvetslös

igår vart det inget gjort för min del mer än att grilla, pussa på hästar och bara steka i solen. men idag, oh shit va jag har åkt runt. först på dagen va jag på komfermation för min kusin efter det åkte vi hem till hennes familj och va där ett tag. jag kände att jag inte hade tid med att bara vara där för inget, så jag blev hämtad av lilla jimmy ;) så vi begav oss att hämta oskar hemma. nu till att åka in till norrtälje för att hämta min jacka och plånbok hemma hos jonathan. ja jag vet, han är inte hemma men jag får ändå bo här :p (jag har till och med en nyckel hem hit). jimmy va sugen på pizza sa han så då testade vi den ny öppnade pizzerian här i stan, och den va faktiskt jätte god. men jimmy, han som va så sugen på pizza tog såklart en kebeb tallrik, haha! när vi sitter och äter dyker pata robin och blomm upp, lika trevligt som vanligt med grabbarna :). efter en väl behövlig måltid gick vi ut och mös i solen, då passar lilla stefan på att skicka ett sms till jimmy och säger att polisen är uppe på görla och ha tagit luppe :p så alla utom pata hoppar in i bilen så åker vi upp till görla och där står dom fula äckliga bilarna, usch.... så ja, min dag idag blev ganska långdragen och mycket suttit och åkt i bilar. så nu ska jag och lilla söta katten, sotis lägga oss ner och kolla på en film i sängen.






och du, jag älskar dig mest av allt! För varje gång du närmar dig mig så slår mitt hjärta frivolter av all kärlek :$ <3<3<3<3


Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback