touch and go

fyy blää! ska på min kusins komfermation vid 1, inte det roligaste direkt :p menmen, va ska man göra, det finns inget att hitta på hemma, jonathan är inte hemma här är det tyst som bara den. ja då blir det att jag åker me min faster på hennes komfermation.
igår blev det en tur ut till stallet, där gjorde man inte så mycket bara stekte i solen och mös. lite fylla vatten och det blev inte så överdrivet mycket att göra :p senare blev det grillning med jossan erik och jensa. erik började grilla på en engångsgrill och det gick super (läs inte) så jossan tog allt kött och micrade det, för hon har grill i sin micro :p tillslut blev det middag. Senare på kvällen hjälpte jag erik att natta hästarna och släppte in hugo, yes!
nu måste jag börja att fixa mig, hörs senare. puss



Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback