trocadero

hej hallåj! nu sitter jag här alldeles själv, min älskling åkte för en stund sen till jämtland. Men det är inte så synd om mig egentligen så som jag tycker, för jag drar själv på tisdag fast till grekland och det är skönare där enligt mig. jonathans mamma sa igår att det va 30' grader i grekland, ojoj va skönt :D ! här kan ni sitta me era 11 grader och fucking blåst :p så jenny, ewe och yojjo ni kan ju fet hajja att jag kommer bomba er med mms ;). så nu ska jag bara kolla läget på det jag ska ha me mig så inget fattas. har redan invisterat nya skor, leggings och shorts :p jag har några dagar på mig att sluta min resväska. oj oj nu är det dags för mig att dra mig till bussen, ska till stallet. nu är det dags att börja träna inför tävlingen som är i början på juni :p hare bra ! puss






Permalink Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: ewelina

hahah, bara att bomba på ;) <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback