perfect match!

hej hej goddag! här sitter jag bland allt stök och stress, har egentligen inte ens tid med att blogga. men va gör man inte för att mina små underbara kompisar ska vara nöjda :p jag har inte lagt ner ett enda klädes plagg i min resväska, det känns som att jag måste göra det snart. och juste, jag och jonte ska åka till thailand i januari med hans bror alex, sara, thomas, chrille och nina :) det ska bli så skojj! Just nu känner jag mig lite bortskämd, åker till grekland imorrn och idag blev det bestämmt att vi 2 ska åka med till thailand i 2 veckor. jag har aldrig vart i de landet, det ska bli så spännande. oh juste, det va inte det jag skulle skriva om, men det värsta av allt, jag vet inte va jag ska ha me mig, hjälp ;o!!! vet iaf att jag ska ha me mig min körkortsbok, ipod och bikini! yes, det är typ de enda jag behöver typ :p. nej men usch, nu måste jag se till att jag packar lite. återkommer sen! puss

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback