Bye bye love

Som jag skrev, återkommer efter träningen. Det blev ingen hitt, min kropp sa tack och godnatt efter ha tagit något och äta. Det var riktigt kul igår! Tog i så jag knappt kunde gå efteråt, men ändå har jag ingen träningsverk. Strechade lite efter när vi hade kommit hem till älsklingen. Ki box är nog det roligaste jag har gjort någongång i träningsväg om man tar bort ridningen då :].
Idag fredag så har jag ingen aning om vad jag ska göra, just nu känns det som om en mys kväll med älsklingen skulle sitta fint. Men som sagt, det blir aldrig som man planerat för min del så jag skippar den delen att bestämma något ännu.
Oh shit, jag har min uppkörning snart och jag vet inte ens om jag kommer klara den :o

Peace!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback