Every morning

Bloggen är rätt bra ibland faktiskt, om man inte vet vad man ska göra så kan man alltid gå in hit och pilla lite eller skriva några rader! Jag spyr på mig själv, jag är så äcklig just nu! Som sagt, bränd koppling luktar inte gott.
Oj, vad jag har så mycket som jag egentligen kan skriva här men som inte tillåter mig själv att dela ut med er andra. Vet att det finns några som egentligen behöver veta endel som läser min blogg. Men egentligen skiter jag i det, men det får jag ta en annan dag.

Det går inte ens en timme så blir jag påmind eller pressad av dig, jag får aldrig den tiden jag vill ha. Jag säger att jag behöver den och du säger att jag ska få den men sen kommer det ett sms eller så ringer du men efter det så kommer det ett förlåt sms. Nu ska jag inte klaga, jag gillart! Men när ska jag få tid till att få tänka klart?! En fråga bara? Du sätter press på mig, nu eller aldrig ungefär... Jag orkar inte, jag vill inte ha en press på mig när jag ska göra ett val, jag vill ta det i min takt. Jag förstår helt och hållet att det är jobbigt har varit med om samma sak, men jag har inte gått till en annan, det gjorde du?! Jag har valt att gå min väg för mig själv, vill få lite bukt på mitt egna liv innan jag kan släppa in någon annan. Jag vet att det låter fel och att jag är feg! Men sån är jag, jag släpper taget om något om det blir för jobbigt.. Jag hatar att få press på mig, jag blir bara jobbig, dryg och kall tillbaka för jag vet inte hur jag ska bete mig. Förlåt! OCH jag vet att jag har förändrat mig, det vet jag! Vet bara inte hur jag ska bete mig i alla lägen, det känns som om du förföljer mig vart jag än ska och sen att du blir sur på mig för att jag inte vill träffas eller prata med dig. Ja, jag kan hålla med om att jag kan bli sur för inget på dig men jag vet inte hur jag ska bete mig för jag känner inte igen dig och det har jag sagt. Du ska få en eloge (stavning?!) av mig för att du har kunnat ändrat på dig men sorry, det kanske kom lite försent. Jag vet inte om jag kan lita på att det blir bra om vi skulle försöka igen och det har jag sagt till dig. Vill inte såra dig igen! JAG HATAR ATT SÅRA DIG, JAG VILL INTE SE DIG GRÅTA! Jag gillar inte att du säger till mig att dom här 1½året är ett skämt, det är de verkligen inte. Tänk så mycket vi har gått i genom.. Nu blev det mycket, jag fick ur mig lite iaf.
Nu till sängen igen.

Peace!

Permalink Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: puppe

Du får du din tid, ta vara på den <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback