A new day has come

Idag är det tisdag, tisdag den 22 september. 22 September har jag skrivning för körkortet, det gick åt helvete! Men det är bara att ta nya tag efter körningen.
När jag kom in vägverket var jag nervös som ett AS! När tiden var inne att gå in i rummet och skriva då släppte nervositeten helt. Jag var så lugn så det inte var sant. När jag kom till näst sista frågan kom plusen, jag började handsvettas och det kröp i hela kroppen, jag var nervös som ett as igen.. Tröck på rätta och fick mitt svar. Inte så rolig dock. Jag är nöjd iallafall. Åkte till skolan efter, kom ungefär så jag hade 2 lektioner innan dagen var slut. Trodde jag ja?! Jag hade bara en, en lektion som vi skulle kolla på film. Lite världelöst, hade stressat som en tok till tekniska så jag kunde komma rätt så i tid till skolan. Menmen, sånt händer ibland!
Ikväll står det mys på schemat för mig och älskling. Vi har nämligen 18 månader (1½år) idag.
Juste, jag har klippt mig. Är så super nöjd! Jag brukar aldrig bli nöjd, men nu. Nu, oj så fint! Jag ska kila.

Peace!

Permalink Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonym

SLäng in en bild på din frissa? :)

Postat av: Anonym

nej du är ute och cyklar:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback