Ännu ett moment att avklara utan problem

Nu sitter man här med nässpray och gel för blåsor i munnen. Den skiten har kommit tillbaka nu. Suck! Hoppas bara att jag får sova i natt, är så trött på att få vakta mitt i natten och inte kan andas. Mamma kom nyss med en hästtidning som jobbet hade fått, tyvärr så är ingen hästintresserad på hennes jobb. Synd om dom, då får jag tidningen. Egentligen inget som intresserar mig, mest hoppning och fjanterier i tidningen. Om man ska rida, då ska det tamigfanemig vara western. Jag och min käre vän amanda har stora planer på att dra oss till globen nu i november, var där förra året. Men då uppträde vi med Rednex. Ni som inte vet vilka det är gå in på youtube och sök på rednex. Även deras barn lärde oss hur man skulle tacka, stränga regler där minsann! Men så söt.

Imorgon fyller Dennis hela 20år. Grattis grattis! Det ska firas med cider,öl, ölspelet och massa skratt! Hoppas det blir en lyckad kväll. Nu snart hade jag planer på att dra mig ut till min lilla stuga, ja jag är hemma i skogen.
OCH!!! När jag hämtade min mobil idag, han som jobbade där sa inte ett ljud om vad dom hade bytt eller så, han bara gav mig mobilen som var inlindad i papper,plast och massa skit. Inte ens på pappret stog det vad dom hade bytt och inte. Riktigt dålig stil!

Peace!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback