Burn, It´s on fire!

Ursäkta att jag inte har skrivit, har verkligen inte haft orken. Idag vaknade jag ganska tidigt utav älskling som kramar om mig <3 klädde på mig och sen cyklade jag och älskling till pizzerian och åt en sallad/pizza. Smälte maten och sen drog vi hem till alex och sara. Mycket tjejsnack surrade i huset idag, syskonen (grabbarna) var ute och högg ved. Senare på eftermiddagen kom Helena ut så gjorde vi tacos, vi fick muffins som efterrätt som sara hade bakat och här sitter man nu. Helt utslagen och mätt. Tack för en underbar dag!

Igår, drog jag och älskling hem till mig. Åt en så underbar god middag med mamma och kenta, innan maten blev det fyra i rad. Mamma sprag även ner i källaren och drog fram diamanten ur allt damm. Det spelet är grymt tråkigt så det blir roligt, proffset själv (läs jag) hittade diamanten typ alla gånger (ja, vi spelade ett antal gånger) men älskling vann. Middagen och spelet avslutades, sen bunkrade vi upp oss alla i soffan och glodde lite på Idol och sen drog jag och älskling hem till honom. När vi kom hem till honom fixade jag mig och sen drog vi vidare till en kompis som har nyss fyllt 20, där allt bara blev koas, inget gick som vi ville så vi drog hem till älskling igen och sov.

Oj, nu måste jag dra vidare ( :

Peace!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback